fredag 5 juni 2009

Fåret Shaun - version XL

Kasper ville förstås också ha en Shaun. Till min stora glädje ville han ha en större. Med yllegarn "Raggi" och virknål nr 4 blev han betydligt enklare och roligare att virka.

Så här stor blev han! Och så här glad blev Kasper! Shaun lär garanterat få följa med till förskolan på måndag.

De nyinköpta ögonen kom till användning. I denna Etsy-butik hittade jag massor med olika typer och storlekar på ögon. Vill du virka en egen Shaun kan du hitta mönstret här.

9 kommentarer:

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad fin han blev! :) Fina ögon också, tog det lång tid att få hem dom?

Häxan Sytant sa...

Det tog ca 2 veckor, absolut överkommligt eftersom de inte går att hitta alls här hemma.

Jullan sa...

Vad fin han blev! Kasper ser riktigt glad och stolt ut. Hälsa alla och ha en riktigt härlig helg!

Mia stickar sa...

Han blev helfin!

Evas Passion sa...

Vad duktig du ar!!!!!!Jattefin!!!!Komplimanger!!!

Anonym sa...

Wow! Den blev verkligen riktigt stor!!! Dessutom blev det JÄTTEFIN!
Kramizar Hannah

Bobo/Rumba de kransen sa...

Vilken fin! Jag är inte så duktig på att virka som du, men jag blir väldigt sugen på att prova denna. Det kanske kan vara en bra sommaraktivitet när jag är borta från min symaskin.

Bobo/Rumba de kransen sa...

Jag försökte få hem det där mönstret som du länkade till men lyckades inte. Det är möjligen inte så att du råkar ha PDF:en och vill dela med dig till mig??
rumbadekransen@gmail.com

kicki sa...

haha! Alltså, jag förstår att det är svansen, men i mitt huvud är det enda jag kan tänka att Shaun ser tämligen "välhängd" ut. *s*

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin