söndag 27 september 2009

Höst-vinter-väska del 1


Veckans projekt har varit en väska som jag tänkt ha under höst och vinter. Modellen är den här från Garnstudio. Färgerna är inspirerade av min kära systers fina sommarväska, men jag har lagt till rött för att den ska matcha min nya röda jacka. Jag har använt samma garn (Alaska), virknål och randgenerator som till laptopfodralet och även här tänkte jag tova i tvättmaskinen. Över helgen har arbetet legat nere i väntan på att mer garn ska anlända med posten.

Fortsättning följer...

2 kommentarer:

Jullan sa...

Den kommer att bli superfin!!!
Härligt med tovat!
Kram

Koneko sa...

Härliga färger! Blir hur fint som helst :D

Till mina Lemmings har jag använt ett garn som heter Brazilia nr 79. Kolla in länken: http://www.violasgarn.se/visa_produkt.asp?id=901&t=Brazilia+79

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin