måndag 4 maj 2009

VAB-shopping









Idag är sonen sjuk och medans han sover passar jag på att spendera lite pengar. Jag har nu förhandsbeställt Mias amigurumibok ---- längtar SÅ tills den kommer :-)

Jag hittade även en nätbutik som säljer alla tänkbara säkerhetsögon! Har nu beställt både nosar och ögon i olika storlekar. Eftersom det skickas från USA lär det väl ta åtminstone ett par veckor innan det paketet kommer :-(

Men kan någon svara på varför Panduro inte säljer sådana ögon? Mina leverantörer till skolan har bättre utbud, men fortfarande ganska knapert.

Nu ska jag försöka hinna med att virka lite också innan han vaknar :-)

6 kommentarer:

Marie sa...

Kul att du vill vara med i utlottningen av min lilla prinsesstårta. Två lotter är noterade! :)

Hoppas att sonen har kryat på sig!

Pixi sa...

Tack för tipset ,tycker oxå det e dåligt med försäljningaen av såna ögen men kan tipsa dej oxå om Stoff o stil ,de har iaf 2 storlekar o e billiga!! Kram på dej !=)

anneli tidlundh sa...

Hej Karro!
Gissa om jag blev glad när jag hittade din blogg!
Jättefin, ska genast läggas till favoriterna!
Vore kul att höra av dej! jag finns på förnamn.efternamn@gmail.com!
Ha det gott kompis!
/Anneli T

Sunna sa...

den boken är verkligen efterlängtad av mig också

Hannah + Whisky sa...

Hallå! nu är det i alla fall inte i Rödeby det är öde längre;)
kram

Anonym sa...

HEJ! Skulle bara säga att om du vill fås du gärna kika in på whisky-sheltien.blogspot.com
;D
/HANNAH

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin